LaserTrykk.no
Bestill før kl 13 i dag ONSDAG og vi sender torsdag ?

Reklamasjon

Hos LaserTrykk.no forsøker vi hele tiden at forbedre kundeservice.

Reklamasjon
Ved mottakelse av din trykksak, oppfordrer vi deg til å sjekke grundig at alt er som det skal være, slik du kan reklamere innenfor vår 8 dagers reklamasjonstid. Vi vil følge opp på saken så fort som mulig og gir deg oftest svar innen 48 timer.

I forbinnelse med behandlingen av reklasjonenen vil vi ofte gjerne ha retuneret den feilbeheftete trykksak. Kast derfor ikke noe før du har vært i kontakt med oss. Det trykte materialet vil selvfølgelig bli returnert for vår regning. Se mer nedenfor.

Reklamasjon

Slik gjør du det

Opprett reklamasjon via e-post

Du kan opprette en reklamasjon via e-post ved å skrive til reklamasjon@lasertrykk.no.

I e-posten bedes flg. oppgitt:

  • Ordrenummer
    Noter ordrenummeret reklamasjonen gjelder for.
  • Sagsforløp
    Skriv kortfattet hva som er grunnen til klagen.
  • Løsningsforslag
    Hvordan løser vi reklamasjonen tilfredsstillende for deg?
    Ny trykksak, avslag i pris (vennligst angi forslag til prisreduksjon).

Opprett reklamasjon via kundesenter

Du kan opprette en reklamasjon ved å fylle ut skjemaet gjennom kundesenteret.

Dette gjøres ved å:

  • Logge inn på ditt kundesenter
    Hvis du ikke allerede er logget inn.
  • Opprett reklamasjon
    Klikk på "Opprett rekl." ved siden av den ordren du ønsker å reklamere på.
  • Fyll ut skjemaet
    Etter at du har fylt utskjemaet trykker du på "opprett reklamasjon".

Ved retur av trykksaker

Hvis det er avtalt at trykksaken skal sendes retur til oss, vil du få nærmere anvisninger fra vår reklamasjonsavdeling om hvordan du skal gå frem.

Etterlysning av pakke

Uansett hvordan pakken din sendes har vi styr på trackingen.

Pakkenummer
Uansett hvordan pakken din sendes har vi fullstendig styr på sporingen.

Du kan følge pakken din på denne linken.

Merk at pakken din ofte først fremgår av hjemmesiden kl. 23:30 på avsendingsdagen, ellers først vises når den innscannes ved PostNords sorteringssentral i Oslo.

Foreta etterlysning
Er pakken din forsinket eller forsvunnet, så rett en henvendelse til oss på reklamasjon@lasertrykk.no (Vær oppmerksom på at vi dessverre ikke kan utstede garantier for leveringstidspunkt på vegne av transportfirmaer).

Skadet pakke
Mottar du en pakke som er blitt skadet under forsendelsen, bør du notere «mottatt med forbehold» når du kvitterer for mottak.

Deretter bes du straks (og senest innenfor 24 timer) rette henvendelse til oss på reklamasjon@lasertrykk.no. Vedlegg bilder av både skadet innhold, samt ytterside og innside av emballasjen (viktig) ellers dekker ikke PostNord skaden.

Vær oppmerksom på at synlige skader skal reklameres med det samme, og ikke-synlige skader skal reklameres innenfor syv dager.

Slik kontakter du PostNord
For å etterlyse pakken din, kan du kontakte PostNords kundeservice på telefon 987 09 300.

PostNord logo

Ny trykksak
Vær oppmerksom på at LaserTrykk.no iht. Våre forretningsbetingelser ikke hefter for forsendelsen av trykksaken din.

Ønsker du et gjenopptrykk av trykksaken din pga. leveringsproblemer, bes du sende en mail til reklamasjon@lasertrykk.no, da vi ofte kan tilby rabatt på gjenopptrykket.

PostNords service
Opplever du problemer med servicen PostNord hører vi gjerne fra deg på reklamasjon@lasertrykk.no.

Vi vil deretter sende din henvendelse videre til vår kontaktperson hos PostNord.

Kundeservice i verdensklasse

Trenger du hjelp?

Vi sitter klare døgnet rundt og du får bl.a. din egen faste trykksaks-rådgiver.

Gratis filsjekk

Er du i tvil om filen din kan brukes til trykking?
LaserTrykk.no tilbyr å sjekke filen din før trykk helt gratis og uforpliktende.

Les mer

Gratis prøver

Se vår flotte trykkvalitet og vurder hvilken papirtype som passer til ditt behov.

Bestill trykkprøver

Maler

Bruk våre maler og unngå problemer med beskjæring, dokumentstørrelse mm. når du designer din trykksak.

Les mer
Loading ...

Din innkjøpskurv

 
Ekspres gebyr:
Samlet pris : ekskl. mva
Samlet rabat: