Pakkenummer
Uansett hvordan pakken din sendes har vi fullstendig styr på sporingen.
Du kan følge pakken din på denne linken.
Merk at pakken din ofte først fremgår av hjemmesiden kl. 23:30 på avsendingsdagen, ellers først vises når den innscannes ved Bring.
Foreta etterlysning
Er pakken din forsinket eller forsvunnet, så rett en henvendelse til oss på reklamasjon@lasertrykk.no (Vær oppmerksom på at vi dessverre ikke kan utstede garantier for leveringstidspunkt på vegne av transportfirmaer).
Skadet pakke: Hvis du mottar en pakke/pall som ser skadet ut, bør du gjøre sjåføren oppmerksom på dette og be ham eller henne notere "mottatt med forbehold på grunn av skader". Dette er et krav i tilfelle erstatning.
Deretter bes du straks (og senest innenfor 24 timer) rette henvendelse til oss på reklamasjon@lasertrykk.no.
Vedlegg bilder av både skadet innhold, samt ytterside og innside av emballasjen (viktig) ellers dekker ikke Bring skaden.
Ny trykksak
Vær oppmerksom på at LaserTrykk.no iht. Våre forretningsbetingelser ikke hefter for forsendelsen av trykksaken din.
Ønsker du et gjenopptrykk av trykksaken din pga. leveringsproblemer, bes du sende en mail til reklamasjon@lasertrykk.no, da vi ofte kan tilby rabatt på gjenopptrykket.
Vi vil deretter sende din henvendelse videre til vår kontaktperson hos Bring.