Pakkenummer
Uansett hvordan pakken din sendes har vi fullstendig styr på sporingen.
Du kan følge pakken din på denne linken.
Merk at pakken din ofte først fremgår av hjemmesiden kl. 23:30 på avsendingsdagen, ellers først vises når den innscannes ved PostNords sorteringssentral i Oslo.
Foreta etterlysning
Er pakken din forsinket eller forsvunnet, så rett en henvendelse til oss på reklamasjon@lasertrykk.no (Vær oppmerksom på at vi dessverre ikke kan utstede garantier for leveringstidspunkt på vegne av transportfirmaer).
Skadet pakke
Mottar du en pakke som er blitt skadet under forsendelsen, bør du notere «mottatt med forbehold» når du kvitterer for mottak.
Deretter bes du straks (og senest innenfor 24 timer) rette henvendelse til oss på reklamasjon@lasertrykk.no. Vedlegg bilder av både skadet innhold, samt ytterside og innside av emballasjen (viktig) ellers dekker ikke PostNord skaden.
Vær oppmerksom på at synlige skader skal reklameres med det samme, og ikke-synlige skader skal reklameres innenfor syv dager.
Slik kontakter du PostNord
For å etterlyse pakken din, kan du kontakte PostNords kundeservice på telefon 987 09 300.
Ny trykksak
Vær oppmerksom på at LaserTrykk.no iht. Våre forretningsbetingelser ikke hefter for forsendelsen av trykksaken din.
Ønsker du et gjenopptrykk av trykksaken din pga. leveringsproblemer, bes du sende en mail til reklamasjon@lasertrykk.no, da vi ofte kan tilby rabatt på gjenopptrykket.
PostNords service
Opplever du problemer med servicen PostNord hører vi gjerne fra deg på reklamasjon@lasertrykk.no.
Vi vil deretter sende din henvendelse videre til vår kontaktperson hos PostNord.