Vi tilbyr mange klistremerker. Med vår klistremerkevelger guider vi deg til riktig medie.
Hos LaserTrykk.no forsøker vi hele tiden at forbedre kundeservice.
Reklamasjon Ved mottakelse av din trykksak, oppfordrer vi deg til å sjekke grundig at alt er som det skal være. Reklamasjoner kan rapporteres innen reklamasjonsfristen på 8 dager. Vi vil følge opp på saken så fort som mulig og gir deg oftest svar innen 48 timer.
I forbinnelse med behandlingen av reklasjonenen vil vi ofte gjerne ha retuneret den feilbeheftete trykksak. Kast derfor ikke noe før du har vært i kontakt med oss. Det trykte materialet vil selvfølgelig bli returnert for vår regning. Se mer nedenfor.
Du kan opprette en reklamasjon via e-post ved å skrive til reklamasjon@lasertrykk.no.
I e-posten bedes flg. oppgitt:
Du kan opprette en reklamasjon ved å fylle ut skjemaet gjennom kundesenteret.
Dette gjøres ved å:
Hvis det er avtalt at trykksaken skal sendes retur til oss, vil du få nærmere anvisninger fra vår reklamasjonsavdeling om hvordan du skal gå frem.
Uansett hvordan pakken din sendes har vi styr på trackingen.
Pakkenummer Uansett hvordan pakken din sendes har vi fullstendig styr på sporingen.
Du kan følge pakken din på denne linken.
Merk at pakken din ofte først fremgår av hjemmesiden kl. 23:30 på avsendingsdagen, ellers først vises når den innscannes ved Bring.
Foreta etterlysning Er pakken din forsinket eller forsvunnet, så rett en henvendelse til oss på reklamasjon@lasertrykk.no (Vær oppmerksom på at vi dessverre ikke kan utstede garantier for leveringstidspunkt på vegne av transportfirmaer).
Deretter bes du straks (og senest innenfor 24 timer) rette henvendelse til oss på reklamasjon@lasertrykk.no. Vedlegg bilder av både skadet innhold, samt ytterside og innside av emballasjen (viktig) ellers dekker ikke Bring skaden.
Ny trykksak Vær oppmerksom på at LaserTrykk.no iht. Våre forretningsbetingelser ikke hefter for forsendelsen av trykksaken din.
Ønsker du et gjenopptrykk av trykksaken din pga. leveringsproblemer, bes du sende en mail til reklamasjon@lasertrykk.no, da vi ofte kan tilby rabatt på gjenopptrykket.
Vi vil deretter sende din henvendelse videre til vår kontaktperson hos Bring.
Vi sitter klare døgnet rundt og du får bl.a. din egen faste trykksaks-rådgiver.
Er du i tvil om filen din kan brukes til trykking? LaserTrykk.no tilbyr gratis og uforpliktende filkontroll.
Gjør som 81 000 andre og påmeld deg vår e-mailservice i dag.
Se vår flotte trykkvalitet og vurder hvilken papirtype som passer til ditt behov.
Bruk våre maler og unngå problemer med beskjæring, dokumentstørrelse mm. når du designer din trykksak.